تاریخ انتشار : چهارشنبه 1 آذر 1402 - 8:40
کد خبر : 576

۱۰۰برنامه فرهنگی در چایپاره برگزار می‌شود

۱۰۰برنامه فرهنگی در چایپاره برگزار می‌شود

  به گزارش پایگاه خبری تحلیلی <<چایپاره به روز>>، اقلیمیان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه چایپاره در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن تبریک فرا رسیدن هفته بسیج اظهار داشت: در هفته بسیج بیش از ۱۰۰ برنامه فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و ورزشی در شهرستان چایپاره برگزار می‌شود. رضا اقلیمیان با اشاره به مهمترین برنامه‌های هفته بسیج

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی <<چایپاره به روز>>، اقلیمیان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه چایپاره در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن تبریک فرا رسیدن هفته بسیج اظهار داشت: در هفته بسیج بیش از ۱۰۰ برنامه فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و ورزشی در شهرستان چایپاره برگزار می‌شود.

رضا اقلیمیان با اشاره به مهمترین برنامه‌های هفته بسیج تصریح کرد: این برنامه‌ها شامل اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی، عمرانی و سازندگی، دیدار با امام جمعه، اجماع دختران مکتب حاج قاسم، اجرای سرود،کوه‌پیمایی، برگزاری مسابقات ،کارگروه سبک زندگی اسلامی، عطر افشانی گلزار شهدا، برگزاری یادواره شهدا، سرکشی از خانواده شهدا‌ و رزمندگان و برپایی نمایشگاه هفته بسیج و جهاد تبیین در تمامی پایگاه ها و…، اجرا خواهد شد.

وی افزود: اکثر نوجوانان و جوانانی که در اتفاقات اخیر در زمین دشمن بازی کردند کسانی هستند که مباحث انقلاب برایشان تبیین نشده و با شایعه افکنی و دروغ پردازی رسانه‌های غربی فکر و اندیشه شان درگیر شده است.

اقلیمیان گفت: ما بایستی حداقل هرکدام به عنوان سرباز ولایت در بحث تبیین و آگاه سازی قدم برداریم و شما اصحاب رسانه با ابزار و قلمی که در دستانتان است از این ظرفیت و آگاه سازی باید حداکثر استفاده را ببرید.

وی تشریح کرد: سمت و سو و رویکرد هفته بسیج امسال آگاه‌سازی و بیان مبانی انقلاب و نظام برای نوجوانان و جوانان است که اگر شبهاتی هست بیان شود و کم یا به حداقل برسد تا خدای نکرده میدان در زمین دشمن واگذار نشود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه چایپاره به بیان برنامه‌های هفته بسیج امسال پرداخت و گفت شعار محوری امسال در هفته بسیج،
«بسیج امید ملت ایران» نامگذاری شده است.

وی خاطرنشان کرد: به تعداد ۸ سری جهازیه به نوعروسان نیازمند اهدا شده و ویژه برنامه‌های هفته بسیج از ۲۹ آبان تا پنج آذر مصادف با سخنرانی مقام معظم رهبری ادامه خواهد داشت.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

1 × 2 =