تاریخ انتشار : شنبه 9 دی 1402 - 13:15
کد خبر : 782

هوشیاری مردم محاسبات دشمنان را بر هم زد

هوشیاری مردم محاسبات دشمنان را بر هم زد

فرمانده سپاه چایپاره گفت: در ۹ دی‌ماه، بصیرت و هوشیاری مردم، محاسبات دشمنان را بر هم زد و به آنان فهماند که درخت تنومند این انقلاب با تبر کینه و عداوت دشمن قطع نمی‌شود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری «چایپاره به روز» رضا اقلیمیان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج چایپاره ضمن گرامیداشت حماسه نهم دی‌ماه، این روز را روز ایستادگی ملت شریف ایران در برابر فتنه‌ها و خلق برگ زرین دیگری بر تاریخ انقلاب اسلامی دانست و اظهار کرد: حماسه نهم دی یادآور پشتیبانی و حمایت گسترده ملت غیور ایران اسلامی از ولایت‌فقیه است.

وی افزود: روز نهم دی سال ۱۳۸۸، بار دیگر مشروعیت نظام مقدس جمهوری اسلامی با حضور میلیونی ملت غیور و ولایتمدار ایران سربلند، اعلام و اقتدار این نظام به رخ جهانیان کشیده شد و دشمن را از ایجاد فتنه و تفرقه میان این ملت بزرگ مأیوس کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج چایپاره عنوان کرد: در آن روز، عاشورایی دیگر تکرار و ندای «لبیک یا حسین» این ملت در سراسر عالم طنین انداز شد و این مردم همیشه در صحنه، ضمن تجدید بیعت با ولایت فقیه، آمادگی خود را برای زمینه‌سازی جهت ظهور حضرت ولیعصر (عج) اعلام کردند.

اقلیمیان بسیان کرد: در ۹ دی‌ماه سال ۱۳۸۸، بصیرت و هوشیاری مردم، محاسبات دشمنان را بر هم زد و به آنان فهماند که درخت تنومند این انقلاب با تبر کینه و عداوت دشمن پلید، نه تنها قطع نمی‌شود بلکه روز به روز بر شاخ و برگ‌های آن نیز افزوده می‌شود.

وی عنوان کرد: حماسه ۹ دی، بار دیگر توطئه‌ها و فتنه‌های بدخواهان این نظام را در نطفه خفه کرد و برگ زرین دیگری را به دفتر افتخارات این ملت هوشیار و بابصیرت اضافه کرد.

انتهای خبر/

برچسب ها : ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

بیست − هجده =