تاریخ انتشار : شنبه 9 دی 1402 - 9:06
کد خبر : 761

فرماندار

تشکیل جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان چایپاره

تشکیل جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان چایپاره

جلسه شورای آموزش و پرورش به ریاست فرماندار شهرستان چایپاره و با حضور رئیس آموزش و پرورش و سایر اعضا برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری چایپاره به روز  ششمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان چایپاره به ریاست شکورزاده فرماندار چایپاره برگزار شد.

فرماندار و رییس شورای آموزش و پرورش شهرستان با اشاره به اهمیت جلسات شورای آموزش و پرورش و نقش کلیدی آن در پرورش و آموزش آینده سازان کشور گفت: تعلیم و تربیت از موضوعات مهم جوامع بشری است و استفاده از همه ظرفیت‌های موجود در زمینه ترویج مسائل دینی، اعتقادی و اجتماعی جامعه برای دانش آموزان و اولیا و ارتقای سطح علمی دانش آموزان همیشه باید مدنظر فعالان و تصمیم‌گیرندگان این حوزه باشد.

نماینده عالی دولت در شهرستان با اشاره به وجود امکانات و فضاهای بلا استفاده در آموزش و پرورش گفت: امکاناتی که در زمینه تربیت، آموزش و مهارت آموزی وجود دارد باید صرف یادگیری دانش‌آموزان شود و لازم است موارد را احصاء کرده و بخشی از آن را برای برطرف کردن نیازهای مدارس فنی و حرفه ای بکار برد.

فرماندار شهرستان با تأکید بر اهمیت تربیت نیروی انسانی گفت: اگر تربیت یک نسل به خوبی انجام شود، نسل‌های بعدی هم نسبت به آیندگان احساس مسئولیت خواهند کرد و اگر خوب تربیت نشوند،هم این نسل آسیب می بیند و هم نسل بعدی .

وی افزود: هزینه کردن برای تربیت نیروی انسانی شایسته و مناسب با اهمیت‌تر از حفظ و نگهداری از فضاهای آموزشی فرسوده است و لازم است با نگاهی تحول گرایانه و با مدیریت فضاهای آموزشی بخش زیادی از مشکلات را حل کرد

/انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هفده − یازده =