تاریخ انتشار : سه شنبه 12 دی 1402 - 9:59
کد خبر : 785

بررسی مشکلات شروع بکار معدن چورس با حضور رییس کل دادگستری استان

بررسی مشکلات شروع بکار معدن چورس با حضور رییس کل دادگستری استان

بررسی میدانی مشکلات آغاز به کار معدن تراورتن چورس چایپاره و ادای احترام به شهید گمنام پنجمین برنامه سفر کاری رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی به این حوزه بود.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی  <<چایپاره به‌روز>> دکتر ناصر عتباتی رئیس‌کل دادگستری آذربایجان غربی به همراه مجیدی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و مسئولان قضایی و اجرایی چایپاره امروز صبح در پنجمین برنامه سفر کاری خود به این شهرستان از محل معدن تراورتن چورس بازدید نمودند.

 عتباتی و مجیدی در این بازدید از نزدیک، محلی که قرار است معدن تراورتن چورس در آن احداث گردد مشاهده و در گفتگویی که با بهره‌بردار این معدن داشت در جریان مشکلات که ممانعت اهالی از احداث آن به دلیل نگرانی از آثار احتمالی منفی زیست‌محیطی آن می‌باشد قرار گرفت.

 عتباتی: با اشاره بر اینکه اولویت معدن در اشتغال‌زایی برای مردم منطقه باشد، بر انجام مسئولیت اجتماعی و ارائه خدمات برای مردم منطقه تأکید کرد و دستور طرح مشکلات پیشروی شروع به کار این معدن در کارگروه حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری استان با حضور مسئولان مربوطه، شورای شهر، دهیار و تعدادی از ریش‌سفیدان این منطقه را صادر نمود.

 وی با بیان اینکه این معدن تمامی مجوزهای قانونی را اخذ نموده است گفت این معدن اشتغال‌زایی بیش از ۵۰ نفر را در ابتدای کار برای اهالی منطقه خواهد داشت لذا می‌طلبد که مورد حمایت قرار بگیرد.

 شایان‌ذکر است عتباتی و مجیدی در مسیر این معدن با حضور در مزار شهید گمنام آرمیده در روستای تاریخی چورس با قرائت فاتحه به مقام شهدا ادای احترام نمودند

 

/انتهای پیام

 

 

برچسب ها : ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

8 − 1 =