تاریخ انتشار : یکشنبه 15 بهمن 1402 - 8:15
کد خبر : 997

جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان چایپاره

جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان چایپاره

فرماندار شهرستان چایپاره: پیش بینی های لازم برای اقلام مورد نیاز مردم در ماه مبارک رمضان و عید نوروز پیش بینی شده است.

 به گزارش پایگاه خبری چایپاره به‌روز از فرمانداری شهرستان چایپاره؛ یکشنبه ۱۵ بهمن‌ماه ۱۴۰۲، جلسه کارگروه تنظیم بازار به ریاست سعید شکورزاده فرماندار و با حضور اعضای کارگروه در سالن جلسات فرمانداری شهرستان چایپاره برگزار شد.

 سعید شکورزاده فرماندار و رئیس ستاد تنظیم بازار شهرستان، در این جلسه گفت: با عنایت به سیاست‌های اقتصادی دولت و مصوبات جلسه ویژه ساختار بازرسی و نظارت کنترل بازار تاریخ ۱۴۰۲/۱۰/۱۹ و دستور رئیس‌جمهور محترم مینی بر نقش این سازمان به‌عنوان نهاد مسئول نظارت بر بازار و لزوم حفظ ثبات بازار در راستای ایجاد آرامش و جلوگیری از بروز التهاب؛ با شناسایی هوشمند به کمک سامانه‌های مستقر نظیر جامع تجارت و جامع انبارها و سامانه اطلاع‌رسانی کالا و خدمات و.. انعکاس بهنگام عوامل مؤثر در بروز هرگونه کمبود کالا به دستگاه‌های متولی تأمین اقدام خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد؛ به‌منظور جلوگیری از افزایش غیرمنطقی قیمت‌ها، استمرار نظارت و بازرسی در سطح بازار با اولویت اقلام مهم سبد مصرف خانوار با رویکرد روزآمدی و هوشمندسازی شیوه‌های نظارت، بیش‌ازپیش ضروری خواهد بود.

فرماندار شهرستان چایپاره در ادامه اظهار داشت: انتظار می‌رود با اتخاذ تدابیر متناسب و اهتمام مضاعف برای هم‌افزایی و بسیج کلیه امکانات و مقدورات، متضمن بهره‌گیری از ظرفیت کارگروه تنظیم بازار و زمینه‌سازی امکان استفاده از توان دستگاه‌های ذی‌ربط اعم از جهاد کشاورزی، اتاق‌های اصناف، تعزیرات حکومتی و… با استفاده حداکثری و هوشمندانه از ظرفیت‌های قانونی موجود، نسبت به اجرایی نمودن طرح ویژه نظارتی اقدام شود.

 در ابتدای جلسه، رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان، ضمن ارائه گزارش مبسوطی از وضعیت بازار و قیمت، برخی اجناس پرمصرف، از روند جذب و توزیع خواربار اساسی مردم خبر داد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دوازده + هفده =