تاریخ انتشار : یکشنبه 22 بهمن 1402 - 18:11
کد خبر : 1065

حضور مردم ولایتمدار چایپاره در راهپیمایی ۲۲‌بهمن

حضور مردم ولایتمدار چایپاره در راهپیمایی ۲۲‌بهمن

امروز مردم چایپاره دوباره به صحنه آمدند و با حضور حماسی و پرشور خود مهر تاییدی بر این انقلاب و نظام زده و از رهبری حمایت کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «چایپاره به روز»، امروز ۲۲ بهمن، هوای شهرستان چایپاره پر از  هیجان بود، خیابان‌ها و میدان‌ها بخش های مرکزی اعم از باستانشهر چورس، شهر حاجیلار، و سایر روستاها با پرچم‌ها و بنرهایی به رنگ‌های انقلابی تزیین شده بودند. مردم از ساعات اولیه صبح با روحیه‌ای پرانرژی و شاد در مقابل مسجدها با در دست داشتن پرچم سه رنگ ایران و پلاکارد که شعارهای مختلفی روی آنها نوشته شده بود جمع شده بودند.

مرد و زن، پیر و جوان، معلم، پزشکان، پرستاران، دانشجو و کارمند دانش‌آموز، کسبه و بازاری، و طلبه های شهرستان آمده‌ بودند تا به استکبار جهانی بگویند به ۴۴ سال انقلاب اسلامی خود افتخار می‌کنند و همواره پشتیبان نظام هستند.

امروز حال و هوای شهر بسیار متفاوت‌تر از گذشته بود؛ اگر قرار باشد شباهت حال و هوای امروز خیابان و روستاهای چایپاره را با حال و هوای روزهای دیگر مقایسه کنیم، قطعاً آن روز ۲۲ بهمن سال ۵۷ خواهد بود، روز تجلی عشق به وطن، اتحاد، همدلی، یکپارچگی و وفاداری به انقلاب اسلامی که مردم همگی به خیابان‌ها آمده و بار دیگر ثابت کردند که به نظام و انقلاب اسلامی وفادار هستند.

در میان این همه شادی و شعارهای انقلابی، احساسات مردم به شدت متمرکز بود. آنها با افتخار به دستاوردها و پیشرفت‌های کشور پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران فکر می‌کردند و امیدوار به آینده بهتری برای کشور خود بودند.

همه ی خانواده ها به جشن پیروزی دعوت بودند

 

 

مانند همه سال‌های انقلاب، امسال نیز خانواده‌ها کنار هم پیروزی آن را گرامی داشتند و با هر سن و سیاست و اعتقادی در این جشن حضور یافتند.

همه دعوت بودند و این اجابت دعوت بسیار شورانگیزتر از همیشه بود و تکرار تصویر کودکان، نشان از ماندن پای پیمان از سوی خانواده‌های ایران.

مشکلات معیشتی هم نتوانست مردم را از حضور در راهپیمایی منصرف کند

 

روح الله حیدری نوجوان ده ساله دیگر شرکت‌کننده در راهپیمایی ۲۲بهمن به خبرنگار چایپاره به روز گفت: به خاطر رهبرم سیدعلی آمده ام تا به دشمنان ایران بگویم ما تا آخر سرباز رهبرمان هستیم.

پشتیبان ولایت فقیه هستیم

این نوجوانان با شعار های مرگ بر آمریکا مرگ بر اسرائیل سر دادند و گفتند پشتیبان رهبرمان هستیم

.

پرچم ایران کفنمان است 

این نوجوانان نیز با شور اشتیاق گفتند تا پای جان برای ایران و نیز گفتند پرچم سه رنگ سبز و سفید قرمز کشورمان کفنمان باد.

 

حضور مردم در راهپیمایی علیرغم تمام توطئه‌های خارجی بود، سلطانعلی یوسفی یکی از حاضران در راهپیمایی بود در خصوص علت حضور خود این چنین گفت: وقتی حضور پرشور مردم را در این مراسمات مشاده می‌کنم خیلی خوشحال می‌شوم، که ملت قدردان انقلابشان هستند و من با دیدن این همبستگی و وحدت به خودم می‌بالم که یک ایرانیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 × پنج =