تاریخ انتشار : چهارشنبه 2 اسفند 1402 - 12:30
کد خبر : 1084

آیین تجلیل از مقام پاسدار در شهرستان چایپاره

آیین تجلیل از مقام پاسدار در شهرستان چایپاره

فرمانده سپاه شهرستان چایپاره گفت: با ایثار و مجاهدت سپاه پاسداران و نیروهای مسلح و امنیتی و انتظامی، جمهوری اسلامی ایران، امروز به امن‌ترین کشور منطقه تبدیل شده است.

به گزارش پایگاه خبری چایپاره به روز ؛ رضا اقلیمیان در آیین تجلیل از مقام پاسدار که در سالن مجتمع فرهنگی و هنری ۹ دی ترتیب یافت، با اشاره به جمله ماندگار و تاریخی امام خمینی(ره) مبنی بر اینکه “ای کاش من هم یک پاسدار بودم”، افزود: با حضور سپاه پاسداران و بسیج مردمی در صحنه، توطئه های دشمنان و گروهک های تروریستی در منطقه، هرگز نتوانسته خللی در امنیت و توسعه جمهوری اسلامی ایران ایجاد کند.

فرمانده ناحیه شهرستان چایپاره به تداوم رشادت های رزمندگان اسلام و سپاه پاسداران در عرصه های مختلف نیز اشاره کرده و افزود: امروز مرزهای جمهوری اسلامی ایران مرزهای فیزیکی نیست و مرزهای دفاعی ما به سواحل مدیترانه گسترده شده است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه دشمن به دنبال اختلاف‌افکنی در بین کشورهای اسلامی است، افزود: دشمنان نظام اسلامی تمام توان خود را امروز برای مقابله با قدرت و خدمات سپاه پاسداران به کار گرفته اند و این درحالی است که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با خدمات شایسته خود مورد احترام مردم است.

اقلیمیان در ادامه سخنان خود به دستاوردهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حوزه‌های مختلف نظامی هوایی، زمینی و دریایی نیز اشاره کرده و یادآور شد: سپاه پاسداران در اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی و عمرانی شهرستان از جمله آبرسانی به مناطق روستایی و محروم نیز نقش مهم و موثری داشته و هم اکنون بزرگترین پروژه تامین آب شرب سالم و بهداشتی مجتمع ۱۰۶ روستایی در شهرستان های چایپاره ، شوط و پلدشت را در قالب جهاد آبرسانی اجرا می‌کند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نوزده − 13 =