تاریخ انتشار : سه شنبه 8 اسفند 1402 - 10:06
کد خبر : 1109

اجتماع عوامل شعب اخذ رأی انتخابات چایپاره

اجتماع عوامل شعب اخذ رأی انتخابات چایپاره

جلسه آموزشی و توجیهی عوامل شعب اخذ رأی انتخابات شهرستان چایپاره برگزار شد

 

به گزارش پایگاه خبری چایپاره به روز از فرمانداری شهرستان چایپاره؛ جلسه آموزشی و توجیهی عوامل شعب اخذ رأی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری شهرستان چایپاره، با حضور شکورزاده فرماندار ، بخشدار حاجیلار ، رییس هیأت نظارت ، اعضای هیأت اجرایی بخش مرکزی و حاجیلار و اعضای شعب در سالن اجتماعات نهم دی برگزار شد.

فرماندار شهرستان چایپاره آموزش اعضای شعب را به عنوان رکن اساسی برگزاری انتخابات معرفی کرد و گفت: در این دوره به این امر به صورت ویژه پرداخته شده است تا تمامی مجریان و دست اندرکاران امر برگزاری انتخابات با شرکت در دوره آموزشی بتوانند در مسیر برگزاری انتخابات قانونمند و دقیق سهیم باشند.

وی افزود: کلیه قوانین و مقرارت، بایدها و نبایدهایی که باید اعضای شعب در نظر بگیرند را مورد تاکید قرار داد و خاطر نشان کرد: عدم جانبداری از کاندیدای خاص، امانت داری و رعایت حق الناس باید در تمام شرایط لحاظ شود.

شکورزاده با اشاره به چهار عنصر محوری برگزاری انتخابات از نگاه رهبر معظم انقلاب و با تمرکز بر موضوع سلامت انتخابات، بر ضرورت آمادگی کامل برای برگزاری باشکوه انتخابات اسفندماه امسال تاکید کرد.

سعید شکورزاده خاطرنشان کرد: انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری از ابعاد مختلفی دارای حساسیت است به‌گونه‌ای که بر خلاف انتخابات گذشته ، رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی) از سال گذشته در اکثر سخنرانی‌های خود به حساسیت و اهمیت این دوره از انتخابات اشاره‌کرده‌اند.

فرماندار شهرستان چایپاره بیان داشت: معاندین نظام همه تلاش خود را برای حضور کمرنگ مردم در انتخابات به کار بسته‌اند تا بعد از انتخابات به موج‌سواری روی این مقوله بپردازند و فشارهای اقتصادی و فرهنگی بر روی جامعه را با این بهانه افزایش دهند.

رئیس هیأت اجرایی انتخابات شهرستان چایپاره افزود: رسالت اعضای شعب انتخابات علاوه بر تأمین سلامت انتخابات؛ تشویق و ترغیب آحاد جامعه برای حضور باشکوه در این رویداد مهم سیاسی و خلق حماسه‌ای دیگر است.

وی ادامه داد: در هر سنگری که در حال فعالیت هستید مردم را برای حضور پررنگ در انتخابات تشویق نمایید و اهمیت این دوره از انتخابات را برای مردم تشریح نمایید.

مقام عالی دولت در شهرستان چایپاره اظهار داشت: حضور باشکوه مردم در روز یازدهم اسفندماه در پای صندوق‌های رأی بیانیه‌ای در حمایت از نظام و نشان‌دهنده میزان مقبولیت نظام در بین آحاد جامعه است و این موضوع در عرصه بین‌المللی تأثیرات فراوانی خواهد داشت.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور از تمامی نمایندگان اعضای شعب اخذ رأی خواست، نهایت دقت و تلاش خود را درجهت برگزاری هرچه بهتر انتخابات به‌کارگیرند.

در این جلسه آموزش‌های لازم از جمله وظایف اعضای شعب اخذ رأی، دستور العمل‌ها و شیوه نامه‌ها، نحوه اجرای امور محوله در انتخابات، پلمب صندوق‌های اخذ رأی و حل مسائل و مشکلات احتمالی و راهکارهای لازم برای حاضرین ارائه شد

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 × 5 =