تاریخ انتشار : سه شنبه 7 فروردین 1403 - 12:11
کد خبر : 1211

دیدار نوروزی فرمانده ناحیه و فرماندار با امام جمعه

دیدار نوروزی فرمانده ناحیه و فرماندار با امام جمعه

دیدار نوروزی فرمانده ناحیه، هیئت همراه با امام جمعه شهرستان چایپاره صورت گرفت.

به گزارش پایگاه خبری چایپاره به‌روز، فرمانده ناحیه مقاومت به مناسبت فرارسیدن نوروز ۱۴۰۳ و ماه مبارک رمضان صبح روز دوشنبه با حجت اسلام رسول جمشیدی امام‌جمعه چایپاره دیدار کرد.

اقلیمیان فرمانده ناحیه در این دیدار ضمن تبریک عید نوروز و سال جدید وحدت و همراهی مدیران شهرستانی را در سال گذشته بی‌نظیر توصیف و ابراز امیدواری کرد که در سایه این همدلی وحدت شاهد کاهش هر چه بیشتر مشکلات باشیم.

وی ادامه داد: بی‌تردید و با تلاش جهادی مدیران شهرستانی روزبه‌روز شاهد کاهش مشکلات مردم در سطح شهرستان خواهیم بود.

در این دیدار امام‌جمعه چایپاره نیز با تبریک سال جدید و هم‌زمان آن با بهار قران با تشکر از فعالیت‌های سپاه و بسیج در خدمت‌رسانی به مردم و تحقق منویات رهبر انقلاب بر تداوم این فعالیت‌ها در رفع مشکلات مردم و تولید تصریح کرد

جمشیدی گفت: از تمامی مسئولان انتظار می‌رود که با بهره‌گیری از توان سازمان مربوطه، برای تحقق هدف بزرگ شعار سال «جهش تولید با مشارکت مردم» اقدام کنند.

وی افزود: همان‌گونه که مورد تأکید ریاست محترم جمهور نیز بود، تلاش برای تحقق شعار محوری امسال که برگرفته از منویات راهگشای مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) است، ریل‌گذاری و مأموریت کلیدی دولت و دولتمردان به شمار می‌آید.

امام‌جمعه چایپاره در ادامه بر تداوم برنامه‌های فرهنگی در راستای اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت و حضور فعال سپاه و بسیج در این راستا و تعامل با دستگاه‌های اجرایی و صیانت از نسل جوان تأکید کردند.

و در پایان امام‌جمعه چایپاره ضمن قدردانی از اهتمام ویژه عزیزان سپاه و بسیج در تحقق آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره)، منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی و پیروی از وصایای شهدای عزیز و همراهی در برنامه‌های دولت مردمی و انقلابی سیزدهم برای خدمت بهتر به مردم، بر همگرایی و هم‌افزایی برای تحقق شعار امسال با عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» تأکید کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو + نه =