تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 فروردین 1403 - 12:40
کد خبر : 1203

دیدار نوروزی فرمانده سپاه و فرماندار شهرستان چایپاره

دیدار نوروزی فرمانده سپاه و فرماندار شهرستان چایپاره

دیدار نوروزی فرمانده ناحیه، هیئت همراه و فرماندار شهرستان چایپاره صورت گرفت.

 به گزارش پایگاه خبری چایپاره به‌روز؛ روز چهارشنبه در هشتمین روز از سال نو و هم‌زمان با ماه مبارک رمضان، فرمانده و مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه و جمعی از پرسنل ناحیه مقاومت بسیج سپاه با حضور در دفتر فرماندار شهرستان، ضمن دیدار و تبریک سال نو، به گفتگو پرداختند.

اقلیمیان فرمانده ناحیه در این دیدار با تبریک ماه مبارک رمضان و عید نوروز، بر تحقق شعار سال رهبر انقلاب در راستای جهش تولید با مشارکت مردم تأکید کرد.

 سعید شکورزاده فرماندار شهرستان چایپاره نیز در این دیدار، ضمن تبریک سال نو و تقارن آن با بهار قرآن، از تعامل، تلاش و اقدامات فرمانده و پرسنل نهاد انقلابی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان در همراهی با دولت مردمی و ارائه خدمات مطلوب و شایسته به شهروندان در سال گذشته قدردانی کرد.

 وی ادامه داد: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید عملکرد حوزه فعالیت خود را مرور کنند و باهدف تحول سازنده و با رفع نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت خود، محورهای مهم کاری سال جدید را ترسیم و با جدیت هرچه‌تمام‌تر اجرایی و عملیاتی کنند.

 شکورزاده گفت: از تمامی مسئولان انتظار می‌رود که با بهره‌گیری از توان سازمان مربوطه، برای تحقق هدف بزرگ شعار سال «جهش تولید با مشارکت مردم» اقدام کنند.

 وی افزود: همان‌گونه که مورد تأکید ریاست محترم جمهور نیز بود، تلاش برای تحقق شعار محوری امسال که برگرفته از منویات راهگشای مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) است، ریل‌گذاری و مأموریت کلیدی دولت و دولتمردان به شمار می‌آید.

فرماندار گفت: به‌طورقطع در شهرستان نیز با جدوجهد درصدد پیشبرد اهداف و برنامه‌های ویژه‌ای برای تحقق شعار سال و اهداف دولت مردمی سیزدهم در این راستا خواهیم بود.

و در آخر فرماندار چایپاره ضمن قدردانی از اهتمام ویژه عزیزان سپاه و بسیج در تحقق آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره)، منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی و پیروی از وصایای شهدای عزیز و همراهی در برنامه‌های دولت مردمی و انقلابی سیزدهم برای خدمت بهتر به مردم، بر همگرایی و هم‌افزایی برای تحقق شعار امسال با عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» تأکید کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

13 + یک =