تاریخ انتشار : سه شنبه 21 فروردین 1403 - 12:10
کد خبر : 1131

پیشرفت۳۰ درصدی بیمارستان حضرت ولی عصر (عج) چایپاره

پیشرفت۳۰ درصدی بیمارستان حضرت ولی عصر (عج) چایپاره

چهارمین نشست مجمع سلامت چایپاره با حضور فرماندار،امام‌جمعه و سایر اعضای این مجمع در محل سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری چایپاره به روز از فرمانداری شهرستان چایپاره؛ چهارمین جلسه مجمع سلامت شهرستان به ریاست فرماندار و با حضور امام‌جمعه شهرستان و سایر اعضای مجمع در محل سالن جلسات فرمانداری چایپاره برگزار شد.

سعید شکورزاده فرماندار شهرستان در این جلسه: سلامتی اصلی ترین  و مهم ترین عامل برای پیشرفت جامعه است /تسهیل دستیابی کشور به جایگاه اول شاخص های سلامت ، عدالت در سلامت از برنامه های دولت مردمی سیزدهم است.

فرماندار چایپاره در این جلسه به اقدامات دولت محترم مردمی در حوزه درمان اشاره کرد و اظهار داشت: دولت سیزدهم در زمینه افزایش تعداد تخت‌های بیمارستانی نیز اقدامات ویژه‌ای انجام داده است؛ در دولت سیزدهم ۱۶۰۰۰ تخت بیمارستانی تجهیز و تکمیل شده است؛ میزان تخت‌های اضافه شده به بیمارستان‌های کشور در این دولت، معادل ۱۰ درصد کل تخت‌های بیمارستانی کشور است.وی در ادامه: گزارش‌های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در دولت مردمی نشان می‌دهد از ابتدای فعالیت دولت سیزدهم تاکنون ۴۹۴ طرح درمانی در سراسر کشور به بهره برداری رسیده در حالی که در فاصله سال های ۹۸ تا ۱۴۰۰ مجموع طرح های افتتاحی این حوزه ۱۳۴ مورد بوده است.

ایشان به پروژه های عمرانی در دست اقدام شهرستانی نیز اشاره کرد و در ادامه با اشاره به بیمارستان ۹۶ تختخوابی حضرت ولی عصر (عج) و پیگیری امور جهت روند رو به رشد این بیمارستان خبر داد و خاطر نشان کرد: عملیات عمرانی بیمارستان حضرت ولی عصر عج چایپاره با پیشرفت  ۳۰درصدی در حال اجراست و ان شاءالله راستای توسعه همه جانبه شهرستان، در سال آینده  هم با همت دولت مردمی سیزدهم ، ادامه خواهد یافت.

فرماندار و رئیس مجمع سلامت شهرستان در پایان صحبت‌ های خود از آماده شدن پروژه های مرکز شماره ۲ سلامت شهرستان ، خانه بهداشت روستای قنات میرزاجلیل و پایگاه اورژانس بین جاده ای برای افتتاح تا هفته دولت سال آینده خبر داد.

 

در پایان این جلسه، از تلاشگران عرصه سلامت شهرستان با اهداء لوح سپاس تجلیل به عمل آمد.

گفتنی است که این بیمارستان با پیگیری و تلاش های نماینده محترم شهرستانهای خوی و چایپاره آقای دکتر نجف زاده صورت گرفته است

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سه + 18 =