تاریخ انتشار : یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 - 0:15
کد خبر : 2047

ضرورت ولایت پذیری از دیدگاه شهید آقازاده

ضرورت ولایت پذیری از دیدگاه شهید آقازاده

شهید میریوسف آقازاده در فرازی از وصیت نامه خود نوشته است، پشتیبان و مطیع ولایت فقیه، امام و روحانیت در خط امام باشید که اگر باشید هیچ وقت شکست نمی خورید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «چایپاره به روز»، شهید میر یوسف آقازاده سال ۱۳۴۵ در یک خانواده مذهبی در قره ضیاءالدین به دنیا آمد. تا دبیرستان در زادگاهش به پایان رساند. خود را در جهت تهذیب نفس به مشقت می انداخت.

وصیت نامه شهید: «امت مسلمان! شهدا وظیفه خودشان را انجام داده اند.با الهام از سرورشان مولا امام حسین (ع) که همه چیزش را فدای اسلام نمود؛ حتی طفل شش ماهه اش را، وظیفه سنگین به گردن شماست که همچون زینب با صبر و اسقامت خود یزیدیان را رسوا نمایید و ان شاءالله اسلحه های برزمین افتاده شهدا را برداشته و ده ها نفر از شما جای شهیدی را پرکنید و پا در میدان نبرد با دشمنان خدا بگذارید که برای زنده نگه داشتن اسلام باید خون داد و از همه چیز خود در راه خدا گذشت و فدا شد، مبادا از آن روزی که دشمنان در حال ضربه زدن به اسلام و احکام الهی باشند و ما مسلمانان بی تفاوت و ساکت، برادران و خواهران، دنیا مبادا شما را فریب بدهد و مشغولتان کند و تابع هوای نفسانی و وسوسه های شیطانی و از آخرت و بازگشت به سوی خدا غافل باشید که دنیا گذرگاهی بیش نیست و فردا همه باید حساب پس بدهیم و جوابگو باشیم برای اعمال خود، هرکاری می کنید سعی کنید هدفتان خالص الله باشد که اگر هدف الله باشد پشتیبانش هم الله است.

بار دیگر بلکه بارها می گویم پشتیبان و مطیع ولایت فقیه و امام و روحانیت در خط امام باشید که اگر باشید هیچ وقت شکست نمی خورید.

شهید بسیجی شجاع انسان مومن و نظر اعتقادی فوق العاده پایبند بود. نماز شب می خواندبا شروع جنگ حمیلی به جبهه اعزام شد. مدتها در کردستان ماند و به جبهه غرب کشور اعزام شد و بعد از آن در لشکر عاشورا مشغول دفاع از خاک پاک میهن عزیز شد. در گردان شهدای محراب که در عملیات پیروزمندانه والفجر مقدماتی شرکت کرد و از ناحیه پا شکستگی پیدا کرد. و جانباز شد. بعد از بهبودی دوباره به جبهه رفت. و سرانجام در عملیات بدر در جزایر مجنون به شهادت رسید.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

11 + هفت =