تاریخ انتشار : شنبه 12 خرداد 1403 - 0:15
کد خبر : 2240

فرمانده سپاه چایپاره گفت:

اعزام ۱۳۵ زائر چایپاره ای به حرم مطهر امام راحل (ره)

اعزام ۱۳۵ زائر چایپاره ای به حرم مطهر امام راحل (ره)

۱۳۵ نفر از مردم شهرستان چایپاره برای شرکت در آیین سی و پنجمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) به مرقد امام راحل به تهران اعزام می‌شوند.

سرهنگ پاسدار رضا اقلیمیان فرمانده سپاه شهرستان چایپاره در گفتگو با خبرنگار چایپاره به روز، با اشاره به سالروز ارتحال امام خمینی (ره) گفت: امسال حدود ۱۳۵ نفر از اقشار مختلف مردم چایپاره در قالب ۳ کاروان برای شرکت در مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام راحل و تجدید میثاق با آرمان‌های امام خمینی (ره) به تهران اعزام می‌شوند.

وی با اشاره به اهداف این اعزام تصریح کرد: تجدید بیعت مردم با رهبر معظم انقلاب و آرمانهای امام راحل و شهیدان را از اهداف اعزام زائران به مرقد مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران دانست.

فرمانده سپاه شهرستان چایپاره با بیان اینکه بیانات امام راحل، بیان الهی و جذاب برای همه مسلمانان جهان بود گفت: امام در قلب ملت ایران و سایر مسلمانان جهان نفوذ کرده بود و طنین دل آرام بیانات امام راحل همواره دل دوستان را شاد، گرم و نورانی می‌کرد و دل‌های دشمنان خدا و انقلاب اسلامی در هم می‌شکستند.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران به رهبری حضرت امام خمینی(ره) و با نثار خون شهدا به ثمر رسیده و امروز وظیفه داریم در این شرایط حساس تکریم و تجلیل از مجاهدت‌های آن امام سفر کرده و شهدای گرانقدر را با نیتی ارزشمند و پاک انجام دهیم.

اقلیمیان بیان و کلام امام راحل را تحول‌آفرین و سازنده اعلام و بیان کرد: اکنون در آستانه سی و پنجمین سالگرد ارتحال این شخصیت جهان معاصر حضرت امام خمینی (ره) برنامه‌ریزی ویژه‌ای برای برگزاری مراسم این روز انجام شده است.

فرمانده سپاه شهرستان بیان کرد: ما وظیفه داریم در برابر این نعمت بزرگ قدردان امام، شهدا و ارزش‌های دینی باشیم تا زمینه و بستر حرکت‌های تحولی بیش از گذشته فراهم آید.

اقلیمیان در آخر اظهار کرد: علاوه بر اعزام زائران به حرم نورانی حضرت امام خمینی (ره) ویژه برنامه‌های متمرکز در سطح شهرستان‌ برگزار می‌شود.

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار × یک =