تاریخ انتشار : پنجشنبه 31 خرداد 1403 - 0:10
کد خبر : 2475

نقش موثر جهاد تبیین برای حضور مردم در انتخابات

نقش موثر جهاد تبیین برای حضور مردم در انتخابات

نشست جهاد تبیین با موضوع حضور پرشور در چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری در آموزش و پرورش شهرستان چایپاره برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری «چایپاره به روز»، ظهر امروز نشست جهاد تبیین با موضوع حضور پرشور در چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری با سخنرانی سرهنگ اقلیمیان فرمانده سپاه، در آموزش و پرورش شهرستان چایپاره برگزار شد.

سرهنگ اقلیمیان: با اشاره به وجود ۳۶ هزار شهید دانش آموز و ۵ هزار شهید فرهنگی در کشور ، آموزش و پرورش و به ویژه معلمان در تمام دوران‌های بعد از انقلاب اسلامی ایران، نقش پیشتازی، مرجعیت و آگاهی بخشی داشته و دارند و اکنون معلمان در جهاد تبیین بسیار می‌توانند نقش مؤثر و تأثیرگذاری داشته باشند.

اقلیمیان: تأکید بر اینکه امروز نقش آموزش و پرورش در بیان دستاوردهای انقلاب به نسل حاضر مخصوصا نوجوانان و جوانان و اقناع دانش‌آموزان در مقابل پرسش ها و ابهاماتی که وجود دارد، وظیفه مضاعف دارد و نسل حاضر، نسل مطالبه‌گر و پرسشگری است که می‌توان با گفتمان دینی، علمی و تکیه بر منطق و شواهد کافی بسیاری از موضوعات را طرح کرد.

وی با بیان اینکه امروز دشمن از قدرت نفوذ ایران و قدرت نفوذ آرمان‌های انقلاب در منطقه و جهان، هراس و واهمه دارد، و ادامه داد دشمن از تسلط ایران در منطقه در آشوب است و به همین دلیل عزت و استقلال ایران را نشانه گرفته است و از روز اول پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در قالب توطئه‌های نظامی، فرهنگی، امنیتی، تفرقه افکنانه و جنگ‌های ترکیبی تلاش می‌کند تا به هدف خود برسد.

وی تأکید کرد: آموزش و پرورش نقش پیشتازی، آگهی بخشی و مرجعیت خود را بیشتر از روزهای گذشته دارد و امیدوار به این موضوع هستیم تا بتوانیم در راستای جهاد تبیین گام های بلند برداریم.

در پایان اقلیمیان گفت: معلمان می‌توانند نقشی مؤثر و تأثیرگذار در جهاد تبیین انتخابات پیش رو ریاست جمهوری داشته باشند

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هشت − 2 =