تاریخ انتشار : یکشنبه 31 تیر 1403 - 0:15
کد خبر : 2880

دیدار کارکنان و مددجویان بهزیستی با امام جمعه چایپاره

دیدار کارکنان و مددجویان بهزیستی با امام جمعه چایپاره

کارکنان و معلولین اداره بهزیستی بمناسبت هفته بهزیستی با امام جمعه شهرستان چایپاره دیدار کردند.

به گزارش پایگاه خبری «چایپاره به روز»، به مناسبت گرامیداشت هفته بهزیستی و در راستای گرامیداشت چهل و چهارمین سالروز تأسیس سازمان بهزیستی؛ خانم مینا خضرلو رئیس اداره بهزیستی به همراه کارکنان وتعدادی از مددجویان با حجت الاسلام والمسلمین رسول جمشیدی امام جمعه شهرستان چایپاره دیدار کردند.

خضرلو رییس اداره بهزیستی: در ابتدای این دیدار برای ایشان آرزوی سلامتی و توفیق روز افزون را از خداوند متعال خواستار شده و به تشریح بخشی از فعالیتهای بهزیستی شهرستان اشاره و گزارشی از حوزه های، توابخشی، اجتماعی، پیشگیری، مشارکتهای مردمی، مسکن و اشتغال را ارائه کردند.

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین رسول جمشیدی امام جمعه محترم شهرستان چایپاره با بیان اینکه افتخار کارکنان بهزیستی این است که در خدمت افراد دارای معلولیت هستند و این باعث رضایت و شعف است که انسان بداند خوشحالی بندگان، رضایت و خشنودی خداوند را دربر دارد و این مهم بسیار ارزشمند است

وی ضمن تبریک این روز و تقدیر از کارکنان، به ضرورت ایجاد مشاغل برای معلولین و توانخواهان توسط شرکتها و کارخانه ها و لزوم دعوت از خیرین برای دیدار با معلولین در منازل و مراکز برای حل گوشه ای از مشکلات آنان اشاره کرده و افزود: بعضی افراد را خداوند مشخص می کند که در عرصه های مختلف خادمان مردم باشند.

جمشیدی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: با توجه به اینکه کسانی که تحت پوشش بهزیستی می باشند اکثرا کم توان یا ناتوان هستند، باید به گونه ای با آنان رفتار شود که در جامعه  احساس خوبی داشته باشند.

امام جمعه: در پایان اشاره به آسیب های اجتماعی موجود در شهرستان و جامعه نمود و اذعان داشت در مسیر کاهش و کنترل و پیشگیری آسیبها همه ادارات و دستگاه ها باید دخیل و همراه باشند چراکه بهزیستی تنها متولی کاهش و کنترل آسیبهای اجتماعی نمی باشد.

در پایان از مددجویان شهرستان چایپاره با اهدا لوح تقدیر تجلیل بعمل آمد.

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

18 − 8 =