تاریخ انتشار : جمعه 12 مرداد 1403 - 14:25
کد خبر : 3025

امام جمعه چایپاره:

ایران اسلامی محور وحدت کشور مسلمانان است

ایران اسلامی محور وحدت کشور مسلمانان است

امام جمعه چایپاره، اسرائیل بداند این بار تصمیم ایران محاسبات دشمن را بهم می‌ریزد که تصور آن را هم نخواهند کرد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «چایپاره به روز»، ظهر امروز نماز جمعه عبادی و سیاسی شهرستان چایپاره به امامت حجت‌الاسلام والمسلمین رسول جمشیدی و با حضور مردم و بسیجیان در مسجد جامع شهر قره ضیاءالدین برگزار شد.

رسول جمشیدی گفت: حضور مردم در تشییع شهید هنیه مانند تشییع شهیدان سلیمانی و رئیسی بود این حضور پیام مهمی داشت و آن این بود که جمهوری اسلامی باعث وحدت است این بزرگ‌ترین پیام و زیباترین تصویر از جامعه اسلامی بود و این درس وحدت برای همه امت اسلامی است.

وی بیان کرد: شهادت اسماعیل هنیه این مصیبتی بود که در ایران اتفاق افتاد باعث عزای رهبر و مردم کشور شد و این حضوری که مردم در تشییع‌جنازه این شهید داشتند و احساس مسئولیت کردند و سخنان رهبر انقلاب و استقبال خانواده شهید بیانگر پیام است.

امام‌جمعه چایپاره افزود: مردم همانند تشییع پیکر رئیس‌جمهورشان و سردار سلیمانی حاضر شدند و تشییع‌جنازه با شکوهی را برای یک مجاهد بزرگ رقم زدند و رهبر انقلاب با آن صلابتی که داشتند بر پیکر این شهید نماز خواندند این بزرگ‌ترین پیام و زیباترین تصویر از جامعه اسلامی بود و این درس وحدت برای همه امت اسلامی است.

وی افزود: دریای اسلام فراق از قومیت و نژاد و مذهب است امروز بزرگ‌ترین پرچم اسلام به دست فلسطین و غزه برافراشته شده است این سخن از سمت پرچم‌دار و سکان‌دار انقلاب اسلامی گفته شده است که علاوه بر تواضع ایشان نشان از بصیرت است وضعیت سختی است چه‌بسا قابل‌تصور نباشد اینکه جوانان مجاهد شب‌ها در تونل زندگی می‌کنند و روزها را با روزه می‌گذرانند و نیروهای دشمن خانواده‌های آنان را شناسایی می‌کنند و مورد هدف قرار دهند.

جمشیدی: بیان اینکه ترور و تخریب یکی دیگر از اهداف دشمنان است آنان با این روش تلاش می‌کنند، شخصیت‌ها و نیروهای مؤثر در مقاومت و مبارزه با استکبار را از بین ببرند که تجربه نشان داده این امر محقق نمی‌شود و هر بار شخصیتی ترور شد، فردی دیگر علم مبارزه با کفر و ظلم را بلند کرد.

امام جمعه در پایان، اسرائیل بداند این بار تصمیم ایران محاسبات دشمن را بهم می‌ریزد که تصور آن را هم نخواهند کرد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هفده + 5 =