تاریخ انتشار : دوشنبه 22 مرداد 1403 - 0:33
کد خبر : 3211

جلسه کمیته برنامه ریزی و توسعه شهرستان چایپاره

جلسه کمیته برنامه ریزی و توسعه شهرستان چایپاره

مبلغ۱۰۶۴۸۰۰ میلیون ریال اعتبار به طرح ها و پروژه های شهرستان چایپاره از محل اعتبارات سه درصد نفت و گاز و سرمایه ای استانی اختصاص یافت.

به گزارش پایگاه خبری چایپاره به روز، جلسه کمیته برنامه ریزی و توسعه شهرستان چایپاره به ریاست سعید شکورزاده فرماندار شهرستان چایپاره و با حضور روساء و مدیران ادارات و نهادهای شهرستان با دستور کار بررسی اعتبارات طرح ها و پروژه‌های عمرانی شهرستان در سال مالی پیش رو در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

فرماندار شهرستان چایپاره گفت: ۱۰۶۴۸۰۰ میلیون ریال اعتبار به ۶۶ طرح و پروژه‌ شهرستان چایپاره در کمیته برنامه ریزی شهرستان از محل اعتبارات سه درصد نفت و گاز و سرمایه ای استانی، قانون استفاده متوازن از امکانات کشور در نظر گرفته شده است.

شکورزاده افزود: جلسه کمیته برنامه ریزی و توسعه شهرستان یکی از اساسی‌ترین و مهم‌ترین کمیته های شهرستان هست که برای یک سال آینده شهرستان بخصوص برای اجرای پروژه های نیمه تمام و عمرانی تصمیم گیری می شود.

وی در ادامه با اشاره به اولویت بندی پروژه های شاخص و نیمه تمام شهرستان گفت: اعتبارات کمیته برنامه ریزی هدفمند و با توجه به اولویت ها توزیع شده است امیدواریم با تخصیص کامل مجموع اعتبارات در نظر گرفته شده گام بزرگی در جهت پیشرفت و توسعه شهرستان برداشته شود.

وی همچنین از مهم ترین پروژه‌های عمرانی از محل هزینه اعتبارات سال‌ جاری را در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای، آموزش و پرورش و شبکه بهداشت و درمان اعلام کرد.

فرماندار شهرستان چایپاره همچنین با اشاره به میزان اعتبار اختصاص یافته به طرح ها و پروژه های شهرستان در سال ۱۴۰۲ گفت: ۹۵۴۳۰۰ میلیون ریال اعتبار به ۶۵ طرح و پروژه‌ شهرستان چایپاره در کمیته برنامه ریزی شهرستان از محل اعتبارات سه درصد نفت و گاز و سرمایه ای استانی، قانون استفاده متوازن از امکانات کشور در سال گذشته در نظر گرفته شده بود که ۶۶ درصد اعتبارات تخصیص یافته بود.

لازم به ذکر هست در ادامه مدیران دستگاه های اجرایی حاضر در جلسه نیز به بیان نکته نظرات خود در حوزه های مختلف و مأموریت های دستگاه ها بیان و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

بازنشر

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

17 − 15 =