تاریخ انتشار : پنجشنبه 25 مرداد 1403 - 0:10
کد خبر : 3247

آسفالت راه روستایی محور بسطام به بندلی

آسفالت راه روستایی محور بسطام به بندلی

آسفالت راه روستایی محور بسطام به بندلی ، گورش، آغمزار ، چیر کرد و کفیل شهرستان چایپاره آماده افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری چایپاره به روز، ظهر روز چهارشنبه با حضور علی اکبر حسینی رئیس اداره راه شهرستان چایپاره آسفالت راه روستایی محور بسطام به بندلی، گورش، آغمزار، چیر کرد و کفیل آماده افتتاح شد.

حسینی: پروژه آسفالت راه روستایی محور بسطام به بندلی، گورش، آغمزار، چیرکرد و کفیل به طول محور ۵ کیلومتر، عرض آسفالت ۵/۸۰، عرض زیرسازی ۶/۸۰ و در دو لایه زیر اساس اجرا شده و با اعتباری بالغ ۸۲ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی و از مصوبات کمیته برنامه ریزی و توسعه شهرستان چایپاره می باشد و ان شاء الله در هفته دولت سال ۱۴۰۳ افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی گفت: در این بازدید که مدیر راهداری و حمل و نقل جاده ای در شهرستان نیز حضور داشت.

رئیس اداره راهداری شهرستان، ضمن تمجید از عنایت دولت محترم مردمی شهید آیت الله رئیسی به تکمیل طرح های نیمه تمام و غیر فعال ، از تلاش ها و پیگیری های استاندار محترم در توسعه پایدار شهرستان چایپاره و همچنین از تلاش های مدیر کل محترم راهداری و حمل و نقل جاده ای استان، مدیر راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان و پیمانکار، ناظر و مشاور طرح و تمامی مسئولین استانی و شهرستانی که در ارتقاء شاخص آسفالت راه های روستایی شهرستان همت گمارده اند، قدردانی نمودند.

لازم به ذکر است با افتتاح و بهره برداری از این طرح، تعداد نزدیک به ۱۰۰ خانوار روستاهای مسیر و جمعیتی بالغ بر ۳۰۰ نفر از مردم شریف روستاهای مذکور از نعمت جاده ای امن و مطمئن بهره مند خواهند شد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

10 − 8 =