تاریخ انتشار : شنبه 3 شهریور 1403 - 0:07
کد خبر : 3272

جلسه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی شهرستان چایپاره

جلسه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی شهرستان چایپاره

جلسه کارگروه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی به ریاست فرماندار شهرستان چایپاره و با حضور اعضای کارگروه در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری چایپاره به روز، جلسه کارگروه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی به ریاست فرماندار شهرستان چایپاره و با حضور اعضای کارگروه در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

فرماندار چایپاره در این جلسه بیان کرد: آسیب های اجتماعی امروزه به عنوان یکی از موضوعات مهم است و تمام جوامع بشری به گونه ای با این موضوع رودر رو می باشد.

وی ادامه داد: همه ما چه مسئولین و چه مردم در برابر جامعه و تک تک همشهریان مسئولیت اجتماعی داریم و باید در برابر آسیب های اجتماعی با اطلاع رسانی و آگاه سازی مانع گسترش آن شویم.

مقام عالی دولت تاکید کرد: در کنار این موضوعات باید نسبت به القای امید و خودباوری در جامعه تلاش کنیم چرا که امروزه متأسفانه با اخبار منفی و پروژه های دشمنان در جهت ناامید سازی مردم رو به رو هستیم و باید نسبت به این مهم با استفاده از ظرفیت زبان هنر که در انتقال مفاهیم موثرتر است تلاش کنیم.

شکورزاده در ادامه افزود: تمامی داده ها و نکته نظرات می بایست به صورت جمع بندی و کارشناسی شده مورد بررسی قرار گیرد. وی همچنین فضا سازی محیطی و فضای سبز ، برگزاری کارگاه های آموزشی و دعوت از سخنرانان مبرز را زمینه ساز ایجاد فضای امید بخش دانست.

فرماندار شهرستان چایپاره با اشاره به خودکشی های ناموفق اخیر در سطح جامعه گفت: مسئولین و دستگاه های اجرایی دخیل باید ریشه و علت یابی کنند تا در آینده شاهد حوادث ناگوار نباشیم وی همچنین تاکید داشت برخی از داروها و سمومی که احتمال فراوانی دارند باید کنترل شوند.

رییس کارگروه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی شهرستان در ادامه با اشاره به اختلال اثرات آگاه سازی برخی از رسانه در خودکشی و باورهای نادرست تأکید داشت و افزود فعالین رسانه ای بایستی زمینه ساز نشاط و امید آفرینی در سطح جامعه باشند.

در ادامه حاضرین در این جلسه در مورد دلایل اصلی خشونت و خودکشی ، پیشگیری از خودکشی ، گروههای در معرض خطر ، عوامل مؤثر در این اختلال اثرات رسانه ها و آگاه سازی در خودکشی و باورهای نادرست در مورد خودکشی به ایراد سخنرانی پرداختند.

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 × یک =