تاریخ انتشار : چهارشنبه 7 شهریور 1403 - 0:25
کد خبر : 3357

افتتاح طرح ها بمناسبت هفته دولت در چایپاره

افتتاح طرح ها بمناسبت هفته دولت در چایپاره

بهره برداری از طرح های خدماتی و عمرانی همزمان با هفته دولت در شهرستان چایپاره با حضور مسئولین در حال انجام است.

به گزارش پایگاه خبری چایپاره به روز، بهره برداری از طرح های خدماتی و عمرانی همزمان با هفته دولت در شهرستان چایپاره با حضور فرمانده سپاه،فرماندار، امام جمعه محترم، و سایر مسئولین در حال انجام است.

گفتنی است ایستگاه گاز و گازرسانی کارخانه آسفالت شهرداری قره ضیاء الدین برای اولین بار در شهرداری های شمال استان با هدف کاهش آلودگی های زیست محیطی، افزایش بهره وری، بهینه سازی و صرفه جویی در مصرف سوخت کارخانه و کاهش هزینه با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال از منابع داخلی شهرداری اجراء و به بهره برداری رسید

طرح های توزیع برق با اعتباری بالغ بر ۱۴۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات شرکت اجراء و به بهره برداری می رسد.

گفتنی است ناحیه صنعتی با اجرای عملیات خاکبرداری، جدول گذاری، کامال و آسفالت معابر شهر، اجرای شبکه داخلی آب به طول ۲۰۰۰ متر نسبت به توسعه و واگذاری زمین به میزان ۸ هکتار با تخصیص ۴۰۰ هزار مترمکعب آب صنعتی و یک مگاوات برق، نسبت به انعقاد ۶۴ فقره قرارداد سرمایه گذاری با اشتغال زایی ۱۱۳ نفر و با اعتباری بالغ ۱۵۸ میلیارد ریال از محل اعتبارات کمیته برنامه ریزی و توسعه شهرستان و شرکت شهرک های صنعتی اجراء و به بهره برداری رسانده است.

پروژه آسفالت راه روستایی محور بسطام به بندلی، گورش، آغمزار، چیرکرد و کفیل به طول محور ۵ کیلومتر با عرض آسفالت ۵/۸۰ و عرض زیرسازی ۶/۸۰ و در دو لایه زیر اساس اجرا شده و با اعتباری بالغ ۸۲ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی و از مصوبات کمیته برنامه ریزی و توسعه شهرستان چایپاره و با مساعدت نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی و پیگیری در تخصیص قیر، ان شاء الله روز چهارشنبه هفتم شهریور و به میمنت هفته دولت با حضور مسئولین استانی و شهرستانی افتتاح و به بهره‌برداری رسید

پروژه بهسازی، جدول گذاری و آسفالت معابر شهر قره ضیاءالدین با اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد تومان و از محل اعتبارات تملک دارایی های استان و منابع داخلی شهرداری، افتتاح و به بهره برداری رسید.

آب شرب روستای فیض آباد با اعتباری بالغ بر ۸ میلیارد تومان به کار فرمایی مدیریت امور آبفای شهرستان افتتاح و به بهره برداری رسید.

آب شرب روستای علی آباد با اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد تومان به کار فرمایی مدیریت امور آبفای شهرستان افتتاح و به بهره برداری رسید.

آب شرب روستای حمزیان علیا با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان به کار فرمایی مدیریت امور آبفای شهرستان افتتاح و به بهره برداری رسید.

آب شرب روستای بالا کهریز با اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد تومان به کار فرمایی مدیریت امور آبفای شهرستان افتتاح و به بهره برداری رسید.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو × یک =