تاریخ انتشار : جمعه 13 مهر 1403 - 0:31
کد خبر : 3731

چایپاره رتبه اول در استان در حوزه مقاوم سازی مسکن

چایپاره رتبه اول در استان در حوزه مقاوم سازی مسکن

شهرستان چایپاره رتبه اول در استان در حوزه مقاوم سازی مسکن با ۶۳ درصد می‌باشد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «چایپاره به روز»، جلسه مدیریت بحران به‌ریاست فرمانداری چایپاره و با حضور معاونین مدیر کل مدیریت بحران استان و اعضای جلسه در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

در ابتدای این جلسه سعید شکورزاده فرماندار شهرستان چایپاره ضمن تقدیر و تشکر از حضور معاونین مدیر کل مدیریت بحران استان و سایر اعضای حاضر در جلسه ، تقدیر و تشکر نموده و اظهار داشت: وقوع زلزله شهرستان خوی و متاثر شدن این شهرستان از آن زلزله نشان دهنده ضرورت آمادگی و مدیریت بحران در مواقع بلایای طبیعی می باشد.

وی گفت: وی با اشاره به اهمیت مقاوم سازی منازشهرستان چایپاره رتبه اول در استان در حوزه مقاوم سازی با ۶۳ درصد می‌باشد که می بایستی به ۱۰۰ در صد افزایش یابد.

فرماندار چایپاره: با اشاره به بازدید های رؤسای دستگاه های خدمات رسان از محل های آسیب دیده شهرستان خوی پس از وقوع زلزله جهت استفاده از تجارب و رفع نقاط ضعف اشاره و بر بلوک بندی مناطق شهری و روستایی جهت خدمات رسانی بیشتر تأکید نمود.

 

در پایان آقای سروری معاون مدیر کل مدیریت بحران استان ضمن تقدیر و تشکر از فرماندار و اعضای حاضر در جلسه به تبیین و اهمیت قرارگاه سلام پرداختند.

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سیزده − 11 =