تاریخ انتشار : سه شنبه 17 مهر 1403 - 7:32
کد خبر : 3810

روستاهای بخش مرکزی و حاجیلار چایپاره متحول می شوند

روستاهای بخش مرکزی و حاجیلار چایپاره متحول می شوند

روستای های دیگر بخش مرکزی و حاجیلار شهرستان چایپاره در بخش های عمرانی چهره جدید به خود می‌گیرند.

به گزارش پایگاه خبری «چایپاره به روز»، جلسه کمیته برنامه ریزی و توسعه شهرستان چایپاره به ریاست  سعید شکورزاده فرماندار در محل فرمانداری با حضور بخشداران و روسای ادارات و نهادهای عضو کمیته برگزار شد.

سعید شکورزاده فرماندار شهرستان چایپاره در این جلسه با اشاره به تخصیص اعتبارات به روستاهای فاقد دهیاری اظهار داشت: تخصیص اعتبارات روستاهای فاقد دهیاری از محل مالیات بر ارزش افزوده فلذا ضرورت دارد تخصیص آن بر مبنای اطلاعات جامع و دقیق باشد و اطلاعات دقیق ، زمانی می تواند کاربردی شود که از روی شناخت به موضوع باشد تا از روی همان اطلاعات بتوان برنامه ریزی موثری انجام داد.

فرماندار شهرستان چایپاره در ادامه عنوان نمود؛ اعتبارات کمیته برنامه ریزی هدفمند و با توجه به اولویت ها توزیع شده است امیدواریم با تخصیص کامل مجموع اعتبارات در نظر گرفته شده گام بزرگی در جهت پیشرفت و توسعه شهرستان برداشته شود.

وی همچنین از مدیران اجرایی شهرستان خواست پروژه‌هایی که تا پایان سال ۱۴۰۳ قابلیت بهره‌برداری دارند را همه دستگاه‌ها به صورت ویژه پیگیری کنند.

لازم به‌ذکر هست در این جلسه اعتباری بالغ بر ۱۸ میلیارد ریال طرح های عمرانی زیر بنایی ، آموزشی ، بهداشتی و … روستاهای فاقد دهیاری شکر بلاغی علیا و شکر بلاغی سفلی، عباس بلاغی، چیرکرد، علی آباد، حسین آباد دوزن، بهستان، خانقاه قوزلو، دوه آغلی، گوزدگن، شیطو در بخش مرکزی و روستاهای یوسف آباد، شورکهریز، یتیم آغلی، قارنی یاریخ و قره تپه در بخش حاجیلار توزیع شد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

3 − سه =