تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 مهر 1403 - 0:10
کد خبر : 3818

کشف ۱۵ تن آرد احتکار شده در چایپاره

کشف ۱۵ تن آرد احتکار شده در چایپاره

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان چایپاره از کشف ۱۵ تن آرد احتکار شده به ارزش تقریبی سه میلیارد ریال در شهر قره ضیاءالدین خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «چایپاره به روز»، فرمانده نیروی انتظامی شهرستان چایپاره از کشف آرد احتکار شده  در شهر قره ضیاءالدین خبر داد.

سرهنگ نریمان علیپور در خصوص این خبر اظهار کرد: به دلیل دریافت خبری مبنی بر نگهداری مقادیر قابل توجهی آرد دولتی توسط فردی در قره ضیاءالدین بررسی موضوع در دستور کار ماموران مبارزه با کالای قاچاق پلیس آگاهی شهرستان چایپاره قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: پلیس با انجام تحقیقات اولیه موفق به شناسایی محل انبار کردن کالاهای اساسی شده و با هماهنگی مرجع قضایی طی انجام یک عملیات و بازرسی از انبار شناسایی شده، مقدار ۱۵ تن آرد را که به صورت غیرمجاز انبار شده بود، کشف کرد.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان چایپاره تصریح کرد: طبق نظر کارشناسان، ارزش تقریبی آرد کشف شده  بیش از سه میلیارد ریال برآورد شده که در این خصوص یک نفر متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

وی ضمن قدردانی از تعامل خوب مردم با پلیس، عنوان کرد: اجرای طرح مبارزه با احتکار و قاچاق کالا یکی از راهبردهای عملیاتی پلیس در پیشبرد اهداف ماموریتی فرماندهی انتظامی در جهت رشد و شکوفایی اقتصاد کشور محسوب می‌شود و در این زمینه همراهی و همکاری تمام نهادها و بخش‌ها با انتظامی ضروری است.

سرهنگ علیپور در پایان خاطرنشان کرد: شهروندان محترم در صورت مشاهده هر گونه فعالیت غیر مجاز در قالب احتکار کالا و یا تهیه و توزیع کالاهای قاچاق توسط افراد سودجو، موضوع را به سرعت از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند تا نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان اقدام شود.

 

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دوازده − پنج =